Followers

Thursday 26 July 2012

KUIZ DARI JUICY CAFE & CAKES

As-salam sahabat-sahabatku semuanya..
Dalam masa terdekat ini, JUICY CAFE & CAKES (JCC) akan mengadakan kuiz bagi semua sahabat-sahabat diluar sana, sebelum ini kuiz telah berkali-kali i adakan di FACEBOOK tapi kali ini i adakan pula di "PAGE JUICY CAFE & CAKES" dan membuat jemputan melalui blog juga.

Semua sahabat-sahabat dialu-alukan untuk menyertainya kuiz ini dengan syarat, hanya perlu klik 'LIKE' page JUICY CAFE & CAKES dan nantikan kuiz yang bakal di aktifkan pada bila-bila masa sahaja. Jika kuiz-kuiz sebelum ini, i merahsiakan hadiah-hadiahnya tapi berbeza dengan kali ini, i telah menayangkan dahulu hadiah yang bakal dimenangi oleh pemenang, sekurang-kurangnya peserta bersemangat. Betul tak?? betull..

Dalam masa yang sama, dapatlah kita sama-sama mengeratkan silaturrahim kita sesama Islam dan bangsa yang lain juga. Dalam tempoh i ber'muka buku', ramai kenalan yang datangnya dari yang baik-baik, Alhamdulillah rizki dariNya..dan dengan adanya kuiz ini dan juga kuiz-kuiz sebelum ini dapat juga i menjadi rapat bersama sahabat-sahabat yang lain, ada pula, yang tak pernah bertegur sapa, tetapi dengan adanya kuiz ini sahabat-sahabat ikut serta dan memberi jawapan yang kebanyakkannya amat lucu, sehinggakan i menahan-nahan dengan ketawa..adoooii..memang gembira sangat-sangat..sahabat-sahabat pun hilang 'stress'..Alhamdulillah sekali lagi, dengan kuiz ini sekurang-kurangnya dapat mengurangkan 'stress' sahabat-sahabat.

Akhir kata, jom kita meriahkan lagi page JUICY CAFE & CAKES dengan menantikan kehadiran kuiz yang bakal di aktifkan pada bila-bila masa..

Terima kasih juga dari JUICY CAFE & CAKES kepada semua sahabat-sahabat yang telah 'liked page' tersebut. Terima kasih sahabat.


jeng jeng jeng..


gelas untuk hari raya..cewahhh..


cantik bekas nih, boleh isi banyak biskut..

4 comments:

  1. yeaaayyy ! bersedia utk menjoinkan diri !
    done like page juicycafe....:)

    ReplyDelete
  2. kalau ada masa saya join ye kak..saje bagi sokongan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bule q xde masalah ya, jom kita memeriahkan lg..

      Delete