Followers

Tuesday 19 February 2013

NASI AYAM ANGAH

Assalamualaikum semua..
Nasi Ayam Angah diperkenalkan oleh sahabat saya Puan Rini Musa, masa itu i baru berpindah di Kulaijaya nih dan memang tidak tahu restoran-restoran orang Islam. Tambahan pula i memang jarang sangat makan di luar di waktu itu, Syukur Alhamdulillah dan terima kasih pada sahabat saya.

Ada masa tiba waktu yang ketat dengan pelbagai hal dan kerja, kedai nasi ayam inilah yang menjadi santapan kami sekeluarga, anak-anak semua memang suka sangat dengan nasi ayam angah, suami i yang amat berkira dalam soal pemakanan juga mengatakan nasi ayam angah ini sedap.

Nasi Ayam Angah di buka dari jam 11 pagi sehingga ayam habis atau paling tidak sehingga jam 6 petang sahaja. Pelanggan memang ramai di waktu antara jam 12 tengahari sehingga 2 petang waktu orang-orang bekerja berehat.




masa i datang bawa tetamu, kedai nih tak buka habis lagi tapi syukur kami boleh masuk hihi..



ayam-ayam yang seksi sedang digantungkan hihi..


haaaa..ini lah nasi ayamnya, memang sedap..
cili pun sedap, sup pun sedap, tak la cair macam kedai-kedai lain tu huhuhu..


ini abah i, abaj pun kata sedap..ayam sedap..nasi sedapp dan lembutttt jer..


yang nih pula adik i dan anak-anaknya..


yang nih pula adik ipar i..apek adam kikiki..

Kepada sahabat-sahabat yang singgah atau bercuti di Johor, boleh lah bertandang di Restoran Nasi ayam Angah ini yang terletak bersebelahan dengan Hospital Temenggong Seri Maharaja Tun Ibrahim, Kulaijaya atau di belakang Mc Donald atau alamatnya di sini.

No. 1212, Jalan Kasturi 36/45, 
81000 Kulaijaya, 
Johor.

6 comments: