Followers

Thursday 29 November 2012

STEAM BUTTERCREAM PERSONAL CLASS

As-salam semuaa..
'Steam buttercream personal class' untuk sahabat FB CIK PUAN ROHAYATI yang berlangsung pada tanggal 27hb November 2012 yang lepas, hari ini baru i berkesempatan updated.

Semalam i sakit kepala yang amat sangat sehingga takde mood nak updated, mungkin kerana i makan kari daging yang i buat masa kelas tempoh hari, sebenarnya i memang tak boleh makan daging selepas melahirkan anak bongsu tapi degil sangat..nak jugak makan daging..haaa amek la denyut-denyut dari pagi sampai malam. Pagi ini baru lega yang amat sangat, kepala pun jadi ringan, barulah jari jemari i pun ringan nak menaip hehehe..

Okke, sambung cerita kelas tempoh hari.
Syukur alhamdulillah kelas berjalan dengan lancar sehingga selesai. Cik puan rohayati juga cepat menangkap apa yang dipelajari, alhamdulillah. Al-maklum laa yang belajar nih pun toke kek juga hehe. Kelas berakhir jam 6 petang, sepatutnya kelas boleh habis cepat tapi i rasa dek kerana celoteh kami yang panjang, itu yang menjadikan kelas habis lewat, mana tidaknya, selalunya kami berbual di FB dan di telefon, kelmarin berdepan mata itu yang panjang berborak sakan hihi, ada saja perkara yang kami bualkan hehe..

Terima kasih kepada Cik puan rohayati yang sudi menjalani 'steam buttercream class', semoga dapat manfaatkan segala yang dipelajari, mohon halal jika ada yang terkurang, juga mohon maaf jika ada terkasar bahasa.

Kepada sahabat-sahabat diluar sana yang ingin sertai kelas ini, bolehlah terus hubungi di talian 0167614744 atau inbox di FACEBOOK atau PAGE.

Jom lihat gambar-gambar kek yang dihasilkan oleh Cik puan rohayati.






penuh kusyuk..


dan fokussss..






Cik Puan Rohayati yang ceria..

12 comments:

  1. Asalamualaikum Sis...

    Sisssss....mmg cantiklah kek ni.... Sungguh terpesona Naz tgk.. Cam nk cuba jugalah buat steam bc ni... Lama dh berhajat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm wbt sis..
      iyaaa siss..u x buat lagi yaa?? huhu..cuba la sis..jgn sampai hajat tu berkubur ya hihi..

      Delete
  2. Kak, personal class berapa yer?
    n kat mane semua mane nak tahu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. utk single steam buttercream yuran hanya rm250 ya sis nanonano, lokasi dikulaijaya johor..

      Delete
  3. Waw...bestnya...cantek banget kek steam butter cream tu....

    ReplyDelete
  4. Teringin nak belajar...

    ReplyDelete
  5. Teringin nak belajar...

    ReplyDelete